تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات کتاب و نشریات داخلی نیاز به کارت بازرگانی ندارد

دفتر صادرات گمرک ایران در بخشنامه‌ای به گمرکات سراسر کشور اعلام کرد:صادرات موقت و قطعی کتب و نشریات داخلی،با ارائه مجوزهای قانونی مربوطه و رعایت سایر مقررات، نیاز به اخذ کارت بازرگانی ندارد.

به گزارش مهر به نقل از گمرک ایران، دفتر صادرات گمرک ایران در بخشنامه‌ای به گمرکات سراسر کشور اعلام کرد: صادرات موقت و قطعی کتب و نشریات داخلی، با ارائه مجوزهای قانونی مربوطه و رعایت سایر مقررات، نیاز به اخذ کارت بازرگانی ندارد.

در راستای اعمال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظور ارائه حداکثر تسهیلات به صادرات محصولات فرهنگی کشور و براساس اختیار موضوع بند ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات اعلام می‌دارد: مستفاد از بند ۴-۵ همان ماده و امعان نظر به بند ۶ ماده ۳۸ آیین‌نامه اجرایی اشاره شده، صادرات موقت و قطعی کتب و نشریات داخلی، با ارائه مجوزهای قانونی مربوطه و رعایت سایر مقررات، نیاز به اخذ کارت بازرگانی ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات کتاب و نشریات داخلی نیاز به کارت بازرگانی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..