تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ساعات طرح زوج و فرد از امروز ۶ خرداد ۹۶

برای آن دسته از کاربران عزیز که در تهران زندگی می کنند در این مقاله از پورتال وهاران خبری در مورد طرح زوج و فرد خرداد ۹۶ را منتشر کرده ایم. بر اسا این خبر بنا به فرا رسیدن ماه رمضان ۹۶ این ساعات کاهش یافته است.

کاهش ساعات طرح زوج و فرد در ماه رمضان ۹۶

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان محدودیت اعمال شده برای طرح زوج و فرد ساعت ۱۷ به پایان می‌رسد.

سرهنگ حسن عابدی اظهارکرد:‌همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود در ایام ماه مبارک رمضان ساعت پایان طرح زوج و فرد دو ساعت کاهش یافته و همزمان با طرح ترافیک در ساعت ۱۷ به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه این تصمیم به‌دنبال روانسازی ترافیک در ساعات منتهی به اذان مغرب و تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان گرفته شده است، گفت:‌ تغییری در ساعات آغاز طرح زوج و فرد ایجاد نشده و همزمان با طرح ترافیک و از ساعت ۶:۳۰ آغاز خواهد شد.

به گفته جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ هیچ تغییری در ساعت طرح ترافیک اعمال نشده و طرح ترافیک مانند گذشته در ساعت ۱۷ به پایان می‌رسد.

عابدی با اشاره به محدوده طرح زوج و فرد افزود:‌ محدوده طرح زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از غرب به بزرگراه‌های چمران و نواب، از جنوب به بزرگراه بعثت و از شرق به بزرگراه امام علی (ع) محدود می‌شود.

همچنین بخوانید:  آب و هواشناسی بهمن 95 : ورود سامانه بارشی به کشور

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شهروندان خواست که در ایام ماه مبارک رمضان زمان بازگشت خود از محل کار و انجام سفرهای درون شهری را مدیریت کرده و آن را به ساعات پایانی منتهی به اذان مغرب موکول نکنند.

گرداوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ساعات طرح زوج و فرد از امروز ۶ خرداد ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..