تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های مراسم ازدواج فریبا باقری مجری رادیو و تلویزیون خرداد ۹۶

این مقاله از پورتال وهاران را اختصاص داده ایم به خبری در مورد عروسی فریبا باقری. خوب است بدانید که فریبا باقری گوینده است و در رادیو و تلویزیون هم فعالیت دارد. در ادامه عکس های مراسم عقد فریبا باقری را مشاهده کنید.

فریبا باقری ازدواج کرد

فریبا باقری از گویندگان رادیو و مجریان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

بیوگرافی فریبا باقری

او سی‌ام شهریورماه سال ۱۳۷۰ در تهران متولد شده و در رشته IT تحصیل کرده است فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۹ به عنوان جوان ترین گوینده در رادیو جوان آغاز کرد. فریبا باقری تا کنون برنامه های هفته نامه، معجون، باشگاه تعطیلات، جمعه جوونی، رادیو رویش، شور و شیون و غیره را در شبکه رادیویی جوان اجرا کرده است.

فریبا باقری روز گذشته ازدواج و عکس هایی از مراسم ازدواج خود را منتشر کرد.

فریبا باقری نوشت:

*****

اومدی تا بره فصل دیوونگی
شدی آرامش کل این زندگی

رز سپیدم خوش اومدی به زندگیم
پ.ن: خوشحالم که آخرین روز شعبان تو رو به من داد
پ.ن: ۵خرداد ٩۶❤️

عکس عروسی فریبا باقری

عکس های مراسم ازدواج فریبا باقری مجری رادیو و تلوزیون خرداد 96

عکس های مراسم ازدواج فریبا باقری مجری رادیو و تلوزیون خرداد 96

عکس های فریبا باقری خرداد ۹۶

عکس های مراسم ازدواج فریبا باقری مجری رادیو و تلوزیون خرداد 96 عکس های مراسم ازدواج فریبا باقری مجری رادیو و تلوزیون خرداد 96 عکس های مراسم ازدواج فریبا باقری مجری رادیو و تلوزیون خرداد 96 عکس های مراسم ازدواج فریبا باقری مجری رادیو و تلوزیون خرداد 96 عکس های مراسم ازدواج فریبا باقری مجری رادیو و تلوزیون خرداد 96

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)

همچنین بخوانید:  بازیگران و داستان و زمان پخش و عکس های سریال شهرکی ها از شبکه سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های مراسم ازدواج فریبا باقری مجری رادیو و تلویزیون خرداد ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..