تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




9 نکته ای که در مورد فیسکر کارما جدید نمی دانید

9 نکته ای که در مورد فیسکر کارما جدید نمی دانید

آخرین اخبار

علی صادقی
نویسنده

فیسکر آتوموتیو یا به اختصار فیسکر، نام یک تولید کننده خودروهای برقی اسپرت و گاها خودروهای لوکس برقی بود که در سال ۲۰۰۷ میلادی در کالیفرنیا تأسیس شد و اولین محصول آن هم خودروی فیسکر کارما بود که به عنوان اولین خودروی برقی لوکس جهان شناخته می‌شد، اما فیسکر نهایتاً در سال ۲۰۱۴ میلادی زیر انبوه بدهی‌های خود ورشکسته شد و اموال آن در یک مناقصه توسط یک شرکت چینی به نام گروه وانشیانگ خریداری گردید تا به احیای مجدد فیسکر با محصولات ویژه و خاص خود بپردازد که آخرین محصول آن امسال با نام "کارما رورو (Karma Revero)" معرفی شده است که می‌خواهیم امروز به نکاتی جالب در مورد محصول جدید و برند احیا شده فیسکر اشاره کنیم.

1. فیسکر را دیگر فیسکر صدا نزنید!
همانطور که گفته شد، شرکت خودروسازی فیسکر در سال 2013 میلادی اعلام ورشکستگی کرد و پس از آن شرکت چینی تولید کننده قطعات خودرو یعنی "وانشیانگ" با قیمت 149 میلیون و 200 هزار دلار اقدام به خرید این برند خودروسازی کرد و سپس یک سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری بر روی آن انجام داد تا سرانجام کار تولید یک محصول جدید تحت عنوان "کارما رورو" باشد.

فیسکر کارما

فیسکر کارما

2. انبار کردن محصولات قبلی!
پس از خرید دارایی‌های فیسکر توسط شرکت چینی، نزدیک به 100 خودروی فیسکر کارما در خط تولید ناپدید شدند و بقایای آنان در انبارهای فنلاند، بلژیک و دیگر مراکز مونتاژ فیسکر نگهداری شد تا هم اکنون در تولیدات جدید فیسکر مورد استفاده قرار گیرد، البته این مورد از سوی سازنده تایید نشده است، ولی شباهت بسیار زیاد محصول جدید فیسکر در مقایسه با تولیدات قبلی این خودروساز قابلیت استفاده از وسایل قبلی بر روی محصولات جدید این خودروساز را فراهم می‌سازد.

3. گسترش کار و نیروی انسانی
38 ماه پیش هنگام خرید برند فیسکر توسط شرکت چینی وانشیانگ، سرجمع کارکنان فیسکر به 20 نفر می‌رسیدند که حالا این تعداد به 850 نفر افزایش پیدا کرده است که از همین 850 نفر، چیزی حدود 180 نفر از آنان در مراکز تولیدی و کارخانجات فیسکر مشغول به کار هستند.

فیسکر کارما

فیسکر کارما

4. عرضه اولیه تنها در 11 مرکز
باتوجه به ادعای فیسکر، عرضه محصول جدید این خودروساز چینی/ آمریکایی در فروش اولیه تنها در 11 فروشگاه و نمایندگی این شرکت انجام خواهد شد که اکثر آنان در کالیفرنیا قرار دارند، اما پس از آن نمایندگی‌های دیترویت، میشیگان، شیکاگو، ایلینویز، فوورت ورث، تگزاس، آتلانتا، جورجیا، وست پالم بیچ، میامی، فلوریدا، فیلادلفیا، پنسیلوانیا، مونترال و همچنین تورنتو هم فعالیت خود را در عرضه محصول جدید این خودروساز آغاز خواهند کرد.

5. برنامه ویژه برای مشتریان کالیفرنیا
برای مشتریانی که در کالیفرنیا اقدام به سفارش و خرید فیسکر کارما رورو می‌کنند، تور 1 هفته اعطا خواهد شد که شامل اقامت در یک هتل لوکس، یک تور هالیوود، تور گردش در کارخانه فیسکر و... می‌شود.

فیسکر کارما

فیسکر کارما

6. پنل‌های کاربردری بر روی سقف
برخلاف نسل اول فیسکر کارما که در سال‌های گذشته شاهد تولید و عرضه آن‌ها بودیم و پنل‌های خورشیدی آنان تنها برای شارژ موبایل و یا استفاده از تجهیزات الکترونیکی داخل کابین کاربرد داشت، محصول جدید کارما رورو از پنل‌های خورشیدی کاربردی‌تر سود می‌برد که مستقیم به باتری‌های اتومبیل وصل شده و تا 200 وات قدرت تولید برق برای شارژ مجدد باتری‌های اتومبیل را دارد که در یک روز آفتابی می‌تواند 3 مایل به محدوده حرکتی شما بیافزاید.
فیسکر کارما

فیسکر کارما

7. چرم و چوب
داخل کابین کارما رورو همانند نسل اول شاهد استفاده از تجهیزات بسیار مرغوب و لوکس هستیم که شامل چرم‌ "ویر اسکاتلندی" و همچنین قطعات چوبی تازه و تمیز هستیم که باعث شده یک فضای کاملا لوکس در داخل یک خودروی کاملا الکتریکی خلق شود.

8. لوگوی مسحور کننده
یکی از ویژگی‌های جالب و قابل تحسین فیسکر کارما می‌تواند لوگوی آن بر روی کاپوت باشد که شما را محو تماشای خود می‌کند، به طوری که انگار یکی از هنرمندان معروف جهان با دست به نقاشی آن پرداخته است تا همچون یک اثر هنری ارزشمند بر روی کاپوت این ماشین رخ نمایی کند.

9. رمزگذاری شده توسط بلک بری
کارما رورو یکی از سه خودروی موجود در جهان است که بعد از تسلا و خودروی سوپر اسپرت الکتریکی ریماک از تکنولوژی بلک بری برای رمزگذاری سیستم‌های ایمنی و امنیتی اتومبیل خود استفاده کرده است که در دنیای تکنولوژی حرف اول را در امنیت می‌‌زند و حالا برای ایمنی فیسکر کارما رورو مورد استفاده قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «9 نکته ای که در مورد فیسکر کارما جدید نمی دانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..