تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ روی گوشی آیفونش تنها اپلیکیشن توییتر را نصب کرده است

ترامپ روی گوشی آیفونش تنها اپلیکیشن توییتر را نصب کرده است

واضح است که تمامی دستگاه‌های الکترونیکی مورد استفاده توسط رئیس جمهور ایالات متحده به پروتکل های امنیتی بسیار شدیدی نیاز دارند. رئیس جمهور ایالات متحده یکی از قدرتمندترین مشاغل جهان را داراست و در نتیجه امنیت ارتباطات او از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا از یک گوشی آیفون استفاده می کند و روی این گوشی تنها یک اپلیکیشن سوم شخص نصب کرده است. با تک شات همراه باشید.

اولین بار در ماه مارس گزارش شد که ترامپ از یک آیفون استفاده می کند در حالی که گزارش های قبلی نشان می داد او برای ارسال توییت‌های خود در کمپین تبلیغاتی اش از یک گوشی سامسونگی استفاده می‌کرده است.

گزارش جدیدی Axios نشان می‌دهد که ترامپ روی گوشی آیفون خود تنها یک اپلیکیشن سوم شخص نصب کرده است و آن هم چیزی نیست جز توییتر. البته این خبر چندان تعجب برانگیز نیست زیرا همه می دانند که ترامپ یکی از طرفداران پر و پاقرص این سرویس میکروبلاگینگ است تا بتواند دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره جهان به اشتراک بگذارد، حتی بعد از اینکه به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات ترامپ درباره موضوعات مختلف جهانی اغلب بسیار چالش برانگیز است و شروع کننده بحث‌های زیادی در زمینه‌های مختلف شده است. اما تمایل شدید ترامپ برای استفاده از توییتر حتی پس از انتخاب او به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده نیز تغییری نکرده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ روی گوشی آیفونش تنها اپلیکیشن توییتر را نصب کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..