تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت برخی اجناس در ماه رمضان در خدابنده/طرح نظارت بر بازار ماه رمضان در خدابنده آغاز شد

ساعت: 15:55 منتشر شده در مورخ: 1396/03/06 شناسه خبر: 1114625

رئیس اتاق اصناف شهرستان خدابنده گفت: در ماه رمضان قیمت برخی از اجناس در خدابنده افزایش پیدا کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انعام اله صادقی رئیس اتاق اصناف شهرستان خدابنده با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴اظهار کرد: در ماه رمضان قیمت برخی از اجناس در خدابنده افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: قیمت حبوبات۱۰الی۱۵درصد و برنج ۵الی۶درصد گران تر شده است و مرغ گرم امروز به قیمت۷۳۵۰تومان در شهر قیدار ارائه می شود و زولبیا و بامیه نیز با تعرفه مصوب ۹هزار تومان به مردم عرضه می شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان خدابنده ادامه داد: از امروز که اولین روز از ماه مبارک رمضان است برنج سفید آمریکائی با قیمت دو هزار و ۷۰۰تومان به میزان ۵۵تن،شکر با قیمت دو هزار و ۸۵۵تومان به مقدار ۹۴تن، چهار تن گوشت منجمد به قیمت۲۳هزار تومان و ۳۶تن مرغ منجمد به قیمت پنج هزار و ۸۰۰در شهرستان خدابنده توزیع می شود.

وی افزود: توزیع این اقلام که به مناسبت ماه رمضان است در چهار بخش شهرستان خدابنده انجام می شود و در ۱۰خرداد ماه نیز نمایشگاه طرح ضیافت در خدابنده برپا می شود و اجناس ذکر شده نیز در این نمایشگاه در اختیار مردم قرار می گیرد.

صادقی ادامه داد: از امروز بازرسی از واحدهای صنفی از جمله فروش مرغ و گوشت، نانوایان، قنادان، خواروبارفروشان، خرده فروش میوه و خرما و نیز تمامی رسته‌های صنفی در ارایه خدمات عرضه کنندگان اقلام خوراکی، غذایی و پروتئینی در دو نوبت صبح و عصر آغاز شده است و با جدیت و پی گیری انجام خواهد شد تا شاهد تخلفی از سوی این واحدهای صنفی نباشیم.

رئیس اتاق اصناف خدابنده افزود: روسای اتحادیه های صنفی، تعزیرات حکومتی،  نیروی انتظامی و مرکز بهداشت همچون سالهای گذشته در اجرای طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان با بازرسی و نظارت اتاق اصناف همکاری می کنند.

این مسئول ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف نظارت محسوس و نا محسوس بر مواد غذایی و شیرینی جات، مطبخ و رستوران ها، میوه و تره بار و نانوایی ها دارند و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه کم فروشی و گرانفروشی مراتب شکایت را به واحد شکایات اتاق اصناف اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: مردم شهرستان خدابنده در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با شماره های ۴۲۲۲۳۰۰ و ۴۲۲۵۳۷۳ و ۴۲۲۷۸۸۸و ۱۲۴شکایات خود را به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت برخی اجناس در ماه رمضان در خدابنده/طرح نظارت بر بازار ماه رمضان در خدابنده آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..