تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدوارم منصوریان با جدایی ام موافقت کند

به گزارش افکارنیوز،

سید حسین حسینی که به دلیل اعتماد کادر فنی استقلال به مهدی رحمتی بیشتر در این تیم نیمکت نشین بود، به کادر فنی این تیم اعلام کرده نمی‌تواند در استقلال حضور داشته باشد.

حسینی به استقلالی‌ها گفته برای فصل جدید دیگر طاقت نیمکت نشینی ندارد. او از مسئولان استقلال خواسته تا با جدایی‌اش موافقت کنند.

نکته قابل توجه واکنش کادر فنی استقلال به درخواست حسینی است. آن ها به او گفته‌اند اگر در استقلال بماند فصل بعد بیشتر به او بازی می‌رسد.

با این حال این دروازه بان جوان هنوز نظر خود را در خصوص این ادعای کادر فنی استقلال اعلام نکرده. آیا نیمکت نشینی احتمالی رحمتی در فصل آینده انگیزه ای برای ماندن حسینی می‌شود تا او با اعتماد به گفته کادر فنی استقلال قید رفتن را بزند یا در نهایت او رفتنی می‌شود؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدوارم منصوریان با جدایی ام موافقت کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..