تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش کودکان در محافل قرآنی، حاصل زحمات والدین آنهاست

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد مظفری غروب شنبه در محفل انسی با قرآن در مسجد پیامبر اعظم ناوگان شمال نداجا اظهار کرد: پدر و مادر در تربیت دینی و اسلامی فرزندان نقش مهمی ایفا می کنند و اینکه می بینیم نونهالانی در محافل قرآنی به خوبی قرآن را تلاوت می کنند ، بیانگر پرورش یافتن آنها در خانواده ای اسلامی و دین مدار است.
وی افزود: در جامعه ای با وجود برخی ناهنجاری ها ، سخن گفتن فرزندی از حجاب دلیل بر پرورش درست و اسلامی از جانب پدر و مادری است که با قرآن آشنا بوده و به دستورات آن عمل می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین مظفری با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه تزکیه نفس است و اگر کسی نتواند در ماه مبارک رمضان موفق به تزکیه و تذهیب نفس خود شود، یقینا در ماه های دیگر نیز نمی تواند به این مهم دست یابد.
وی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت خدا بر روی بندگان صالحش باز است و هر لحظه از آن برای انسان دارای برکات فراوان است که امیدواریم همگان ار فیوضات این ماه پرفضیلت بهره مند شوند.
رئیس عقیدتی - سیاسی نداجا با تاکید براینکه خواندن یک آیه قرآن در ماه رمضان ثوابی به اندازه خواندن کل قرآن دارد، خاطرنشان کرد: هرکس نتواند از این ماه پر برکت استفاده کند، غفلت کرده است.
امام جمعه بندرانزلی نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: از افتخارات جمهوری اسلامی است که نیروهای نظامی آن اینگونه با قرآن انس دارند .
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین افزود: خواندن قرآن در آموزه های دینی جایگاه ویژه ای دارد و انس با این کتاب الهی، انسان را به جایگاه های والای دینی می رساند.
وی تصریح کرد: انس با قرآن کریم و عمل به آموزه های آن نیز یکی از مهم ترین مولفه های توسعه امنیت برای همه جوامع اسلامی است.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع)در این شهر ساحلی مستقر است.
خبرنگار: رضا اکبری **انتشاردهنده: کبیری
7471/2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش کودکان در محافل قرآنی، حاصل زحمات والدین آنهاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..