تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشیدن قهوه با موش های فاضلاب با پرداخت 50 دلار! +تصاویر

 پیشنهادی جالب برای دوست داران حیوانات و به خصوص جوندگان  و کسانی که دوست دارند در هنگام گفتگو با دوستشان یک موش کوچک از روی دست و پاهایشان بالا برود. یک کافه در مقابل دریافت ۵۰ دلار این تجربه ی جالب را برای شما فراهم می کند.  

 

یک ساعت حضور در این کافه و همراه بودن با موش های فاضلاب ۵۰ دلار هزینه دارد

  نوشیدن قهوه با موش های فاضلاب با پرداخت 50 دلار! +تصاویر اخیرا یک کافی شاپ در در سان فرانسیسکو به نام Black Rate Cafe برای جذب مشتری از ایده ی بسیار عجیب و ماجراجویانه ای استفاده کرده است. مشتریان این کافه در حالی قهوه می نوشند که صدها موش در کنار آنها و روی میزها در حال رفت و آمد هستند.
 
البته صاحب کافه هر گونه نگرانی را برطرف کرده و می گوید: "این موش ها کاملا تمیز هستند و از یک رژیم غذایی کاملا تمیز استفاده می کنند، همه ی اصول بهداشتی درباره ی آنها رعایت شده است."
    نوشیدن قهوه با موش های فاضلاب با پرداخت 50 دلار! +تصاویر  

در طراحی این کافه از میزهای چوبی قدیمی و پرده های زرشکی تیره استفاده شده است

 

کیک و قهوه ی خود را در کنار موش های فاضلاب نه چندان کوچک میل کنید"، البته فقط در روزهای اول و هشتم جولای کافه سانفرانسیسکو این تجربه را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد

منبع: تابناک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشیدن قهوه با موش های فاضلاب با پرداخت 50 دلار! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..