تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امید ابراهیمی در مسیر جدایی از استقلال

کد خبر: ۵۳۹۴۰۲

۱۴۸  بازدید

تابستان رسید تا بار دیگر پروسه جدایی ملی پوش استقلال و حضور این بازیکن در باشگاه‌های خارجی نقل محافل خبری شود.

خبرورزشی: تابستان رسید تا بار دیگر پروسه جدایی ملی پوش استقلال و حضور این بازیکن در باشگاه‌های خارجی نقل محافل خبری شود.

علیرضا منصوریان که روی امید ابراهیمی به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان برای قهرمانی در لیگ هفدهم حساب باز کرده در آستانه دیدار برگشت با العین در مرحله حذفی لیگ قهرمانان با شوک دیگری روبرو شد. شوکی که فصل قبل هم تا آخرین روزهای نقل و انتقالات با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، ولی به هر شکلی بود مانع عملی شدن آن در نقل و انتقالات شد.

ماجرا از این قرار است که مدیربرنامه‌های کاوه رضایی که به خاطر اختلافات با مدیران استقلال قصد دارد به هر نحوی شده این مهاجم را از جمع شاگردان منصوریان جدا و راهی تیم‌های خارجی کند این بار به دنبال هموار کردن مسیر جدایی امید ابراهیمی و حضور او در باشگاه‌های عربی حاشیه خلیج فارس است از همین رو ملی پوش استقلال در آخرین صحبتی که با سرمربی و مدیران باشگاه داشت این موضوع را بر زبان آورد که اولویت نخست او در تابستان حضور در باشگاه‌های خارجی است تا تمدید قرارداد با استقلال.

با توجه به این که امید ابراهیمی به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته و باجناق خسرو حیدری شده است استقلالی‌ها زیاد این شوک ملی پوش خود را جدی نگرفتند، اما با این وجود منصوریان از ابراهیمی خواسته تصمیم گیری در این رابطه را به بعد از بازی با العین و جدال تیم ملی با ازبکستان موکول کند تا با خیالی آسوده طرفین راجع به آن تصمیم گیری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امید ابراهیمی در مسیر جدایی از استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..