تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات تب کریمه کنگو در تهران/ارتباط شکم گلدانی با سرطان در آقایان/مکان‌هایی برای مناجات دانشجویی در ماه رمضان/جدیدترین راه بیل گیتس برای افزایش ثروت

مکان‌هایی برای مناجات دانشجویی در ماه رمضان/ ارتباط مستقیم «شکم گلدانی» با «سرطان» در آقایان/ توصیه‌های طلایی درباره روزه‌داری در تابستان ۹۶ /جدیدترین راه«بیل گیتس» برای افزایش ثروت

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان هیئات و مساجد سراسر کشور برنامه‌های تدارک‌دیده خود را در برای این شب‌ها اعلام کردند.

محققان سازمان جهانی بهداشت هشدار دادند که شکم گلدانی حتی اگر سایر قسمت‌های بدن لاغر باشد، می‌تواند خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها را افزایش دهد.

شیوه تغذیه ماه رمضان به طور کلی با دیگر ماه‌ها تفاوت چندانی ندارد و فقط برخی نکات ریز و مهم است که روزه داران باید در هنگام افطار و سحر به آن توجه کنند.

بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت به تازگی وارد عرصه ساخت همبرگرهای گیاهی شده و از یک استارت آپ ساخت غذا مخصوص گیاهخواران حمایت کرده است.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران از آخرین وضعیت تب کریمه کنگو در تهران خبر داد.

دانشمندان دریافته‌اند که مصرف ماکارونی‌های سه بعدی آغشته به ژلاتین خواص چند برابری نسبت به ماکارونی‌های معمولی دارند.

اگر استرس و فشار کاری باعث شده تا با مشکلاتی مانند سردرد، اضطراب و دردهای عضلانی مواجه شوید، می‌توانید با استفاده از تکنیک ماساژ هندی به سرعت شادابی و سلامت خود را بدست آورید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات تب کریمه کنگو در تهران/ارتباط شکم گلدانی با سرطان در آقایان/مکان‌هایی برای مناجات دانشجویی در ماه رمضان/جدیدترین راه بیل گیتس برای افزایش ثروت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..