تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تزیین سفره های آسمانی در ماه رمضان

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همراه با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ضیافت الهی و سفارش پیامبر اکرم (ص) و بزرگان دینی به صله ارحام و مهمان نوازی ایرانی ها،‌ به هنگام سحر و افطار در سراسر ایران و دیگر کشورهای اسلامی سفره های بسیاری تحت عنوان سفره های افطاری یا سفره های آسمانی گسترده می شود.

شما در این گزارش تعدادی از سفره های ایرانی را مشاهده خواهید کرد.

تزیین سفره های آسمانی ماه رمضان تزیین سفره های آسمانی ماه رمضان تزیین سفره های آسمانی ماه رمضان تزیین سفره های آسمانی ماه رمضان تزیین سفره های آسمانی ماه رمضان انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تزیین سفره های آسمانی در ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..