تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از توزیع 15 هزار سبد کالا درمیان مددجویان کمیته امداد تا کاهش 5 تا 8 درصدی جمعیت کیفری زندان ها

از توزیع 15 هزار سبد کالا درمیان مددجویان کمیته امداد تا کاهش 5 تا 8 درصدی جمعیت کیفری زندان هابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از توزیع 15 هزار سبد کالا در میان مددجویان کمیته امداد تاکاهش ۵ تا ۸ درصدی جمعیت کیفری زندان‌ها ،از مهمترین و پربازدیدترین بحث‌های روز شنبه(ششم خردادماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار ششم خرداد گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 15 هزار سبد کالا به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون تومان در میان مددجویان کمیته امداد توزیع می شود.

پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: تا پایان سال 95، 149 تن در اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست داده‌اند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: با هدف رسیدگی به محرومان برنامه های ویژه‌ای در ایام ماه رمضان برای خدمت رسانی به نیازمندان در نظر گرفته شده است.

برخی از دستفروشان تهرانی، این روز‌ها در سایه فروش اجناس بی کیفیت کلاه شهروندان پایتخت را بر می‌دارند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از امکان استفاده ۱۵۰ هزار نفر از بازنشستگان این صندوق و یک نفر همراه از تورهای گردشگری در سال جاری خبر داد.

رئيس اداره حقوقی پليس راهور ناجا از محدودیت تردد موتورسواران و دارندگان گواهینامه پایه 3 در فصل تابستان خبر داد

رئیس سازمان زندان‌ها از کاهش 5 تا 8 درصدی جمعیت کیفری زندان‌ها خبر داد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، ساعت کار داروخانه مرکزی هلال احمر در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی استان تهران گفت:گشت تعزیرات درماه رمضان تقویت می شود و با واحدهای متخلف که اقدام به ناخالص فروشی می کنند برخورد می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور به تشریح مهم ترین برنامه‌های پیش رو در راستای سلامت زائرین حج تمتع امسال پرداخت.

مدير دفتر حج و زيارت استان همدان خبر منتشر شده در شبكه‌هاي اجتماعي در مورد تحریم سفر حج توسط برخی زائران این استان را کذب خواند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از توزیع 15 هزار سبد کالا درمیان مددجویان کمیته امداد تا کاهش 5 تا 8 درصدی جمعیت کیفری زندان ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..