تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سوریه به حمله به قبطی ها در مصر

کد خبر: ۵۳۹۳۵۷

۷۵  بازدید

وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای به حمله به اتوبوس حامل قبطی‌ها در المنیا مصر واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن حمله مسلحانه به اتوبوس حامل قبطی‌ها که ۲۹ کشته و ۲۵ زخمی برجای گذاشت به خانواده قربانیان تسلیت گفت و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل آروز کرد.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: عملیات تروریستی که داعش و القاعده در کشورهای عربی و دیگر کشورهای دنیا انجام می‌دهند نشانه همه گیر شدن تروریسمی است که سوریه درباره مخاطرات آن هشدار داده بود.

در این بیانیه آمده است: این قبیل اقدامات تروریستی بزدلانه نشان می‌دهد که جامعه جهانی به سبب عدم جدیت در مبارزه با گروههای تروریستی به سطح لازم رویارویی نرسیده است. علت این هم عدم جدیت و دوگانه بودن معیار‌ها و اهمال بسیاری از کشور‌ها به ویژه کشورهای غرربی و ادوات آن‌ها در جهان عرب و دیگر مناطق است که اقدام جدی انجام نمی‌دهند.

وزارت خارجه سوریه از شورای امنیت خواست که اقدامات محکم و فوری را با اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت در زمینه مبارزه با تروریسم به عمل آورد، تروریسمی که کشورهای جهان به ویژه سوریه و مصر، عراق و دیگر کشور‌ها را هدف قرار داده است و کشورهای حامی تروریسم که حمایت مالی، تسلیحاتی، آموزش و پناه دادن به تروریست‌ها به عمل می‌آورند را مورد بازخواست قرار دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سوریه به حمله به قبطی ها در مصر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..