تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۵ دقیقه مکالمه رایگان در ادامه هر ۵ دقیقه مکالمه

در ماه مبارک رمضان همراه اول ارائه می دهد ۵۵ دقیقه مکالمه رایگان در ادامه هر ۵ دقیقه مکالمه

فناوری اطلاعات > ارتباطات - در ماه مبارک رمضان امسال نیز، مشترکین همراه اول می توانند با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵، در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پي استقبال مشتركين همراه اول از طرح ۵۵+۵ در سال هاي گذشته، اين طرح در ماه مبارك رمضان امسال نيز اجرا مي شود.

بر اساس اين طرح، در طول ماه مبارك رمضان امسال، مشتركين با ثبت نام رايگان مي توانند در تمامي ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبكه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقيقه مكالمه طبق تعرفه، دقايق بعدي را تا سقف ۵۵ دقيقه در همان مكالمه، رايگان صحبت كنند. لازم به ذکر است تخفیف ۵۵+۵ در حالت رومینگ به شبکه روستایی و سایر اپراتورها، قابل استفاده نیست.

زمان اجراي اين طرح، ۶ خرداد تا ۴ تیر ماه سال جاري بوده و كليه مشتركين فعال دائمي و اعتباري، در صورت فعال سازی طرح، مي توانند از مزاياي آن استفاده كنند.

همراه اولي ها مي توانند از بامداد اولین روز ماه مبارک رمضان (۶ خرداد)، با ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۵۵ و یا شماره گیری #۴۲۱*۱۰* در این طرح ثبت نام كنند.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۵ دقیقه مکالمه رایگان در ادامه هر ۵ دقیقه مکالمه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..