تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود تیتراژ ابتدایی ماه عسل ۹۶

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در این سال ها اولین روز ماه مبارک رمضان همزمان می شود با آغاز برنامه ماه عسل احسان علیخانی. برنامه ای که در این دوازده سال توانسته با سوژه های جذاب و البته متفاوت خود مخاطب زیادی را پای گیرنده تلویزیون بنشاند و تا لحظات ملکوتی اذان مغرب و افطاری همراه آنها باشد.

هر سال اما یکی از اصلی ترین بخش های این برنامه تیتراژ آن هست که گمانه زنی ها درباره خواننده تیتراژ ابتدایی و انتهایی این برنامه نقل محافل رسانه ای می شود. امسال تیتراژ ابتدایی ماه عسل را محمد علیزاده خوانده. در ادامه آن را دانلود کنید و بشنوید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود تیتراژ ابتدایی ماه عسل ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..