تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار: وزش باد شدید در مشهد

کد خبر: ۵۳۹۳۳۰

۴۵۶  بازدید

هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه وزش باد شدید همراه با گرد وخاک را در مشهد پیش بینی کرده است.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار  اظهارکرد: بعد از ظهر یکشنبه شاهد وزش باد همراه با گرد وخاک در مشهد خواهیم بود که این روند تا پایان روز دوشنبه ادامه خواهد یافت.

یحیی قائنی پور افزود: روند افزایش دما در مشهد نیز ادامه خواهد داشت به صورتی فردا در گرمترین ساعات دمای هوای این شهر به ۳۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی با اشاره به وضعیت جوی دیگر شهرهای خراسان رضوی بیان کرد: پدیده قالب جوی طی  دو روز آینده در بیشتر شهرهای استان وزش باد همراه با گرد و خاک خواهد بود.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با حداقل دمای ۱۲درجه سلسیوس خنک ترین و مه ولات با حداکثر دمای۴۰درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار: وزش باد شدید در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..