تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله گرگ وحشی به ۵ روستایی

کد خبر: ۵۳۹۳۲۷

۷۹۹  بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از حمله یک قلاده گرگ وحشی و مصدومیت پنج نفر از اهالی روستا در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان آوج از حمله یک قلاده گرگ وحشی و مصدومیت پنج نفر از اهالی روستا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منصور خدایی اظهار کرد: در پی اعلام اورژانس شهرستان آوج با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حمله یک قلاده حیوان وحشی در روستای «قهوج» از توابع بخش مرکزی آوج و مجروح شدن سه نفر از اهالی این روستا، هماهنگی‌های لازم با محیط‌زیست شهرستان آوج جهت بررسی موضع انجام گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دو مرد و یک زن از اهالی روستای قهوج در حمله گرگ وحشی به‌شدت مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند افزود: یک تیم از عوامل اداره محیط‌زیست جهت بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند که در حین بررسی موضوع، اهالی روستای «خروسدره» بخش مرکزی آوج نیز طی تماسی از حمله یک قلاده گرگ وحشی و زخمی کردن دو نفر از اهالی این روستا خبر دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج اضافه کرد: بلافاصله عوامل اداره محیط‌زیست شهرستان آوج پس از کسب این خبر در محل حاضر و با مشاهده گرگ وحشی با شلیک اسلحه این گرگ را از پای درآوردند.

خدایی تصریح کرد: چهار نفر از مصدومان در مراکز درمانی شهرستان آوج مداوا و ترخیص و یک نفر دیگر به علت شدت جراحات وارده بر سروصورت به بیمارستانی در استان جهت انجام درمان منتقل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله گرگ وحشی به ۵ روستایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..