تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت هیچگاه در انتخابات هیات رئیسه مجلس دخالت نمی‌کند

حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور که در جمع معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی سخن می‌گفت، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: ایجاد شک و شبهه در انتخاباتی چنین باشکوه و آرام نه درست و قانونی است و نه به نفع کشور و نظام می‌باشد.  
معاون پارلمانی رئیس جمهور با قدردانی از حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای که حماسه‌ای بزرگ را رقم زد، افزود: من به نوبه خود از عزیزانی که به رغم حضور در شعب اخذ رای نتوانستند رای بدهند عذرخواهی می‌کنم و مطمئنم که قصد و نیت خیر ایشان برای شرکت در انتخابات ماجور درگاه احدیت خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود طرح برخی اتهامات در مورد انتخابات ۲۹ اردیبهشت را بی اساس خواند و رد کرد و گفت: دولت در برگزاری انتخابات کاملا بی طرف بود و آقای رئیس جمهور نیز از مدت‌ها قبل همواره تاکید داشتند که دولت باید در انتخابات بی طرف باشد. همچنین علاوه بر اعضای هیات‌های اجرایی، ناظران شورای نگهبان و هیات اجرایی مرکزی انتخابات از نزدیک بر همه مراحل رای گیری و شمارش آراء نظارت داشتند.


عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری افزود: بنابراین اینکه بخواهیم بدون دلیل و مدرک روند انتخابات و نتیجه حاصل از آن را زیر سوال ببریم، به جز اینکه باعث تشویش افکار عمومی و بی اعتمادی مردم به مجریان و ناظران انتخابات شود، نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.


معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد بحث‌های مطرح شده درباره انتخابات پیش روی اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتخاب رئیس و هیات رئیسه یک بحث داخلی مربوط به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است و دولت هیچ گاه دخالتی در این گونه امور نمی‌کند.


در این جلسه تعدادی از معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی گزارش هایی را در مورد اقدامات، برنامه‌ها و مهمترین طرح‌ها و لوایح مربوط به دستگاه خود ارائه کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت هیچگاه در انتخابات هیات رئیسه مجلس دخالت نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..