تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزش باد شدید در خراسان رضوی

یحیی قاینی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای عصر امروز همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، افزایش ابر و در مناطقی از شمال استان احتمال رگبار خفیف باران و رعد و برق پیش بینی می شود.
وی اظهار کرد: وزش باد بسیار شدید همراه با گرد و خاک با احتمال توفان عصر دوشنبه پاره ای از مناطق خراسان رضوی به ویژه شمال این استان را در بر می گیرد.
وی با بیان اینکه روند افزایش دما در خراسان رضوی تا روز دوشنبه این هفته ادامه دارد، گفت: بیشینه دمای امروز مشهد 34 درجه سلسیوس است که فردا به 36 درجه سلسیوس افزایش می یابد.
قاینی پور افزود: بیشینه دمای مشهد روز گذشته 32 درجه سلسیوس بود.
وی اظهار کرد: کمینه دمای امشب مشهد 18 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که برای یکشنبه شب و دوشنبه شب به ترتیب به 20 و 22 درجه سلسیوس می رسد.
به گفته وی فریمان با حداقل دمای 12 درجه سلسیوس و مه ولات با دمای 40 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
بیشترین شدت وزش باد در این مدت از ایستگاه هواشناسی سبزوار با سرعت 50 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
3027 / 6053 خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزش باد شدید در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..