تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصت تازه برای استارت‌آپ‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

اینوتکس فرصتی برای ارائه نوآوری و جذب سرمایه گذاری

مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برگزاری نمایشگاه اینوتکس اظهار داشت: نمایشگاه اینوتکس به واسطه پارک پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری برگزار می‌شود و این نمایشگاه فرصتی برای حضور شرکت‌های دانش بنیان برای معرفی محصولات فناورانه‌شان است.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه خلاقیت افراد نخبه تقویت شده و فرصتی برای معرفی محصولات و طرح‌های آنها فراهم می شود

صفاری‌نیا تأکید کرد: نمایشگاه بین المللی اینوتکس برای استارت آپ‌های دانشگاهی فرصتی برای شناسایی محصولات نخبگان دانشگاهی برای جذب سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برای استارت آپ‌های دانشگاهی در نمایشگاه اینوتکس  یک پاویون  جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است وتا اختراعات و همچنین نوآوری‌ها در فضای جداگانه ای عرضه شود.

صفاری‌نیا ادامه داد: در این نمایشگاه 20 طرح مخصوص ایرانیان خارج از کشور و 15 دانش فنی با هدف سرمایه‌گذاری به نمایش گذاشته شده است.

وی اظهار داشت: نشست بین المللی شبکه سازی نوآوری با هدف کارآفرینی در حوزه محیط زیست شهری برای جذب سرمایه گذاری انجام می‌شود و بهترین شرکت‌های ایرانی و استارت آپ‌های دانشگاهی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی گفت: در این نمایشگاه فعالان نوآوری و فناوری حضوری پررنگ دارند و این رویداد می‌تواند باعث همکاری و همیاری بیشتر شرکت‌های دانش بنیان شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصت تازه برای استارت‌آپ‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..