تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به آثار برگزیده مسابقات سالانه عکاسی طنز از حیات وحش

سومین دوره‌ی Comedy Wildlife Photography Awards هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد. به‌ همین بهانه، بد نیست نگاهی به آثار برگزیده‌ی سال‌های گذشته‌ی این مسابقات داشته باشیم.

مقاله‌ی مرتبط:

اگر قرار باشد از دیوید اتنبرو و مستند معروف سیاره‌ی زمین (Planet Earth) تنها یک درس گرفته باشیم، آن درس این است که طبیعت هم قادر به خلق صحنه‌های طنز است. به‌ دلیل نادر بودن طنز طبیعی در حیات وحش، ثبت چنین موقعیت‌هایی حتی با دوربین فیلم‌برداری نیز کار سختی به‌شمار می‌رود و نیاز به صبر بسیار دارد؛ چه برسد به شکار این لحظات با دوربین عکاسی.

برگزارکنندگان «مسابقات عکاسی کمدی از حیات وحش»، سعی دارند با جمع‌آوری طنزهای ناخواسته‌ی حیوانات، روی دیگر طبیعت و حیات وحش را به ما نشان بدهند. از اعضای مشهور پنل داوری این مسابقات می‌توان به کیت هامبل، مجری برنامه‌های حیات وحش در بی‌بی‌سی و هیو دنیس، کمدین آمریکایی اشاره کرد.

پال جوینسون، بنیان‌گذار مسابقات و عکاس حیات وحش، درباره‌ی تأثیرگذاری عکاسی از طبیعت با رویکرد کمدی می‌گوید:

توانایی این مسابقات برای افزایش آگاهی عمومی درباره‌ی حفاظت از منابع طبیعی و گونه‌های در حال انقراض، حتی خود ما را نیز شوکه کرده است.

سال گذشته عکاسان حیات وحش با ۲۲۰۰ اثر در دومین دوره‌ی مسابقات شرکت کردند؛ که در ادامه منتخبی از آثار برگزیده‌ی آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

عکس طنز حیات وحش

wildlife-photography-awards-2016 مسابقات عکاسی طنز حیات وحش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به آثار برگزیده مسابقات سالانه عکاسی طنز از حیات وحش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..