تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد یک پدیده نادر در سوریه +عکس

صحبت از نوعی نا هنجاری ژنتیکی است که پزشکان از آن به عنوان یک پدیده پزشکی یاد کرده اند و البته به هیچ عنوان این یک پدیده مثبت نخواهد بود چرا که معمولا نوزادانی که با این وضعیت به دنیا می آیند احتمال زنده ماندن و داشتن عمری طولانی برایشان ضعیف بوده و اگر نوزاد سوری با این شرایط زنده هم بماند قطعا زندگی او با مشکلات بسیاری همراه خواهد بود.

روزنامه نگار سوری عکسی از یک نوزاد در شهر ادلب گرفته که با دو سر متولد شده و به خاطر کمبود امکانات در ادلب به دلیل محاصرات تروریستها و با توجه به مشکل حاد و حساس نوزاد، سریعا او را به بیمارستانهای ترکیه انتقال دادند تا به وضعیتش رسیدگی شود اما سوالی که ذهن کاربران را مشغول کرده این است که آیا والدین نوزاد از وضعیت عجیب او قبل از تولد آگاه بوده اند یا خیر.

تولد یک پدیده نادر در سوریه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد یک پدیده نادر در سوریه +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..