تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: مقایسه آیفون 8 با آیفون 7 و 7 پلاس

تماشا کنید: مقایسه آیفون 8 با آیفون 7 و 7 پلاس

چند روز پیش تصاویری منتسب به آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 منتشر شد که نمایی از این سه اسمارت فون آینده اپل را در اختیار کاربران قرار دادند. حالا در ویدیویی جدید، قاب محافظی که گفته می شود متعلق به آیفون 8 است با آیفون 7 و 7 پلاس مقایسه شده است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


لازم به ذکر است که در اکثر مواقع کمپانی های تولیدکننده قاب های محافظ بر اساس تصاویری که از گوشی های معرفی نشده لو می رود پیشاپیش اقدام به ساخت قاب می کنند. علت هم این است که اگر بتوانند محصول خود را پیش از معرفی گوشی راهی بازار کنند قطعا از نظر فروش از سایر کمپانی ها جلو خواهند افتاد. در نهایت تمام اینها به این مفهوم است که هر قاب محافظی که پیش از رونمایی از یک محصول جدید می بینید می تواند با محصول نهایی همخوانی نداشته باشد.


بر اساس آنچه تا کنون از آیفون 8 شنیده ایم، قابی که در ویدیو دیده می شود کاملا با اطلاعات همخوانی دارد. این اطلاعات شامل اندازه این گوشی است که بر اساس شایعات چیزی بین نمایشگر 4.7 اینچی آیفون 7 و نمایشگر 5.5 اینچی آیفون 7 پلاس است. جایگاه دوربین نیز بر اساس شایعات دوربین دوال با آرایش عمودی را در نظر گرفته است.
بر روی این قاب خبری از محلی برای اسکنر اثرانگشت بر روی پنل پشتی نیست. البته هنوز چند ماهی تا رونمایی از این گوشی باقی مانده و فعلا باید منتظر بمانیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: مقایسه آیفون 8 با آیفون 7 و 7 پلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..