تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دلخراش مقنی در درون چاه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور گفت:: با اعلام این حادثه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی نیشابور یک تیم از نجاتگران ایستگاه مرکزی به محل اعزام شدند. مرگ دلخراش مقنی در درون چاه
وی افزود: مقنی مشغول حفاری چاه بود که به سنگ بزرگی برخورد می‌کند و برای ادامه کار تغییر مسیر می‌دهد، به دلیل مرطوب بودن خاک و تغییر مسیر اشتباه، زیر سنگ خالی شده و سنگ بر روی مقنی که در حال حفاری بود سقوط می‌کند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: نجاتگران با رسیدن به محل ضمن بررسی شرایط و موقیعت با استفاده از ابزار تخصصی نجات به داخل چاه رفته و با تلاش و احتیاط فراوان توانستند سنگ را جابجا کرده و پیکر بی جان مقنی را به محل امنی انتقال دهند.
حسینی افزود: شدت جراحت سنگین بود و تلاش نجاتگران آتش نشان برای نجات او نتیجه‌ای در برنداشت.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور تاکید کرد: تحفر چاه از کارهای پرخطر می‌باشد بنابر این حتما باید توسط افراد متخصص این کار و با رعایت کامل اصول ایمنی صورت گیرد.

انتهای پیام//م. ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دلخراش مقنی در درون چاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..