تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح تفصیلی نواحی منفصل شهری قزوین تصویب شد

ساعت: 14:41 منتشر شده در مورخ: 1396/03/06 شناسه خبر: 1114699

مدیر شهرسازی راه و شهرسازی قزوین از تصویب طرح تفصیلی نواحی منفصل شهری وثوق آباد، نجف آباد و حسن آباد خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن اسماعیلی در گفت‌وگو با صبح قزوین با اشاره به اثرات مخرب پدیده حاشیه نشینی و  سکونت گاه‌های غیر رسمی گفت: با توجه به ایجاد نواحی منفصل شهری در اطرف شهر قزوین گام بلندی در راستای جلوگیری از گسترش این پدیده ها در مرکز استان برداشته شده است. 


وی گفت: ایجاد نواحی منفصل شهری، الگویی در راستای جلوگیری از گسترش سکونت گاه‌های غیر رسمی در شهرها است.

مدیر شهرسازی راه و شهرسازی قزوین افزود: با ایجاد این مناطق و تعریف ساز و کار شهری در این نواحی، مدیریت متمرکز شهری زیر نظر مسئولین مرکزی تعیین و امکان ارایه خدمات روبنایی و عمومی به سطح قابل قبولی افزایش خواهد یافت. 

وی ادامه داد: شهر قزوین با وجود رشد جمعیت، قرار گیری در مسیر شریان‌های اصلی کشور، نزدیکی به پایتخت و وجود شهرک‌های صنعتی دچار سکونت گاه‌ها غیررسمی و حاشیه نشینی نشده و یکی از اصلی ترین دلایل آن علاوه بر تاثیر باغستان سنتی در همجوار شهر، پیش بینی و تعریف نواحی منفصل شهری در مکان‌های مشخص است.

اسماعیلی گفت: طرح تفصیلی ناحیه منفصل شهری وثوق آباد، نجف آباد، حسن آباد به همراه محدوده اندیشه پس از تصویب طرح جامع شهر قزوین در شورای عالی شهرسازی و معماری، تهیه و پس از سیر روال بررسی طرح و ضوابط و مقررات ساخت و ساز آن در جلسات کمیته فنی در جلسه کمیسیون ماده 5 شهر قزوین مطرح شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح تفصیلی نواحی منفصل شهری قزوین تصویب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..