تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ سه رنگ جدید را برای گلکسی S8 و +S8 معرفی کرد

لیست منتشر شده روی سایت رسمی سامسونگ نشان می‌دهد که این سازنده کره‌ای قصد دارد تا هر دو پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی S8 و +S8 را با رنگ‌های متفاوت‌ و جدیدی در اختیار علاقمندان قرار دهد.

همانطور که می‌دانید سامسونگ برای این رنگ‌ها نیز اسامی جالب و با مسمایی را درنظر گرفته بود. گلکسی S8 که پیش از این با رنگ‌های نیمه شب تاریک ( رنگ مشکی)، ارکیده خاکستری (خاکستری ارغوانی)، نقره‌ای قطبی، طلایی افرایی و آبی مرجانی ارائه شده بود، ولی به‌زودی و برای تنوع بیشتر سه رنگ جدید آبی دریاچه یخ زده (آبی یخی)، بنفش-خاکستری دودی و طلایی ماسه‌ای نیز به این لیست اضافه خواهند شد، اما برادر بزرگتر این کهکشانی، یعنی گلکسی +S8، تنها با دو رنگ بنفش-خاکستری دودی و طلایی ماسه‌ای عرضه می‌شود.

البته ذکر این نکته هم الزامی است که هنوز کمپانی سامسونگ به‌صورت رسمی اعلام نکرده که این نسخه‌های جدید گلکسی S8 و +S8 فقط برای بازار کشور تایوان درنظر گرفته شده‌اند یا اینکه به‌صورت کلی و در بازار جهانی نیز عرضه خواهند شد. همچنین تصاویر قرار گرفته روی سایت این شرکت نیز درک درستی از این رنگ‌های تازه به ما نمی‌دهند.

گلکسی S8 و +S8

علاوه‌بر رنگ‌های جدید برای گلکسی S8 و +S8 کمپانی سازنده در حال کار برای توسعه نسل بعدی پرچمدار خود، یعنی گلکسی S9 بوده و از سوی دیگر هم به‌دنبال آماده‌سازی نوت 8 و نسخه جدیدی از نوت 7 است، به‌همین دلیل این غول دنیای تکنولوژی روزهای پرمشغله‌‌ای را سپری کرده و حسابی سرگرم کهکشان خودش است. پروژه توسعه عضو جدید خانواده گلکسی S، با اسم رمز “Star” شروع شده و انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون نیز همانند نسل پیشین خود، همین طراحی فوق‌العاده و مشهور به Infinity Display (نمایشگر بی‌کران) را ادامه داده و تکمیل کند.

به جرات می‌توان گفت که گلکسی S8 یکی از بزرگترین دستاورد‌های موفق سامسونگ تا به امروز بوده است و این کمپانی قصد دارد تا پایان سال جاری بیش از 60 میلیون دستگاه از این محصول انقلابی را به‌فروش برساند. گفته می‌شود که گلکسی نوت 8، پرچمدار سری نوت نیز با بهره‌گیری از صفحه‌نمایشی بزرگتر، قلم S-Pen و بهبودهای سخت‌افزاری در تابستان امسال رونمایی خواهد شد. سامسونگ سال بسیار پرکاری را پیش‌رو دارد و باید دید کره‌ای‌ها آیا بالاخره می‌توانند رقیب دیرینه خود، یعنی اپل را پشت سر بگذارند یا اینکه اهالی کوپرتینو با سورپرایزی بزرگ، آماده نبرد با این غول آسیایی دنیای تکنولوژی هستند! نظر خود را درباره این موضوع با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

تصویر نمایه سیدرضا خادمی

سیدرضا خادمی

عاشق دنیای تکنولوژی و آی‌تی هستم و وقت خودمو صرف مطالعه علاقم و نوشتن برای شما همراهان گرامی آی‌تی‌رسان می‌کنم!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ سه رنگ جدید را برای گلکسی S8 و +S8 معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..