تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخم مرغ آب پز و اهمیت خوردن آن در وعده صبحانه

تخم مرغ یک ماده غذایی مناسب و سرشار از پروتئین و ویتامین است و افراد زیادی در دنیا از این ماده غذایی استقبال می کنند و در اکثر وعده های خود از این چاشنی استفاده می کنند. بسیاری از مردم دنیا در وعده صبحانه تخم مرغ را به صورت نیمرو و یا املت درست می کنند که در این غذا به علت مصرف زیاد روغن، خصوصیات خوب خود را به این صورت از دست می دهد.

تخم مرغ آب پز دارای ویتامین های مختلفی از جمله پتاسیم است که به دلیل استفاده نکردن از روغن، یک ماده غذایی مناسب برای افراد ورزشکار و چاق محسوب می شود.

چربی خون را کاهش می دهد. کمک بزرگی به کاهش وزن می کند. خطر ابتلای افراد به بیماری های مختلف را کاهش می دهد. سبب شادابی و سلامت پوست و مو می شود. بیماری های قلبی را کاهش می دهد. استرس و اضطراب را کم می کند. سرشار از امگا۳ است. ۸- عضله سازی می کند. کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخم مرغ آب پز و اهمیت خوردن آن در وعده صبحانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..