تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش فیبر خوراکی در کاهش خطر ابتلا به التهاب مفصل

سلامت نیوز:مصرف حجم بیشتری از فیبر خوراکی در طول روز می‌تواند خطر ابتلا به بیماری استئوآرتریت (التهاب مفصل) را کاهش دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، متخصصان دانشگاه منچستر در انگلیس و دانشگاه تافتس در آمریکا با بیان اینکه میلیون‌ها انسان در سراسر جهان به بیماری استئوآرتریت مبتلا هستند اظهار داشتند: در این بررسی اطلاعات مربوط به میزان مصرف فیبر خوراکی و علائم این بیماری در تعدادی از شرکت کنندگان ارزیابی شد.

این متخصصان دریافتند: افزایش مصرف روزانه فیبر خوراکی می‌تواند خطر ابتلا به بیماری دردناک استئوآرتریت را کاهش دهد.

به گزارش ساینس ورلد ریپورت، همچنین مصرف فیبر در کاهش و کنترل وزن و کاهش کلسترول خون نقش دارد و حجمی را بوجود می‌آورد که به از بین رفتن و دفع کلسترول کمک می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش فیبر خوراکی در کاهش خطر ابتلا به التهاب مفصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..