تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




20 نرم افزار قرآنی رونمایی می شود

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا علی اکبر شیرکوند گفت: با توجه به این که درحدود هزار و 200 متر از فضای نمایشگاه به بخش رسانه های دیجیتال اختصاص یافته لذا ضمن رونمایی از 20 نرم افزار قرآنی را خواهیم داشت و 35 غرفه از موسسات و شرکت های فعال در حوزه قرآنی نیز در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
شیرکوند همچنین با اشاره به اجرای برنامه ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی تصریح کرد: این ماراتن با حضور 30 گروه سه تا چهار نفره با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد و گروه ها طی هفت ساعت به تولید محتوا خواهند پرداخت.
برگزاری کارگاه آموزش نقاشی دیجیتال کودک با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی در پنج شب از دیگر برنامه های این بخش است که شیرکوند به آن اشاره کرد و گفت: در این کارگاه آموزشی، کودکان شرکت کننده آموزش‌های لازم را برای انجام نقاشی دیجیتال طی می کنند و به سه نفر اول جوایزی اهدا خواهد شد.
مدیر بخش رسانه های دیجیتال نمایشگاه بیست و پنجم با اشاره به امکان خرید از سامانه فروش اینترنتی کالاهای فرهنگی نمایشگاه قرآن گفت: تعداد سه هزار عنوان سی دی و کتاب در این سامانه با تخفیف 40 درصدی ارائه می شود.
وی با اشاره به شناسایی 500 کتابخانه محروم در سطح کشور به تفکیک استان ها و بارگذاری آن در این سامانه خاطرنشان کرد: علاقه مندان داخل و خارج از کشور می توانند با خرید کتاب و نرم افزار از این سامانه، خریدهای خود را به این کتابخانه ها ارسال کنند و بعد از گذشت یک هفته تا ده روز تماس گرفته و اعلام وصول کنند.

** ساعت کار مترو برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن افزایش می یابد
عباس نظری راد مدیر کمیته نهادها و مؤسسات دولتی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان با مذاکراتی که با مترو تهران صورت گرفت ساعت کاری حرکت مترو از مصلای تهران تا ساعت 24 افزایش پیدا کرد.
به گزارش ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن وی افزود: نیمی از ساعات نمایشگاه بعد از اذان مغرب است و رفت و آمد در این ساعات با مترو به ویژه برای خانواده‌ها سهل‌تر خواهد بود. به همین دلیل برای آنکه بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند در تمام ساعات برگزاری نمایشگاه از آن بهره گیرند ساعت کاری مترو افزایش پیدا می کند.
نظری راد اضافه کرد: ساعت کاری حرکت مترو تا ساعت 22 و 30 دقیقه بود که از هشتم خرداد این زمان تا ساعت 24 افزایش خواهد داشت. همچنین دیگر سامانه‌های خدمت رسانی به حمل و نقل شهری همچون اتوبوس رانی و سامانه‌های آنلاین درخواست خودرو نیز برای رفاه حال بازدیدکنندگان خدماتی را ارائه می کنند.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» از هشتم تا بیست و ششم خرداد (سوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان است.
فراهنگ**1003**1823 دریافت: محمدرضا جعفرملک ** انتشار: طاهره نبی اللهی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «20 نرم افزار قرآنی رونمایی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..