تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی‌پوش تیم ملی جوانان پرسپولیسی می‌شود؟

به گزارش افکارنیوز،

مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر مورد توجه مربیان تیم پرسپولیس قرار گرفته و روز گذشته مذاکراتی میان مدیر برنامه‌های این بازیکن و مسئولان پرسپولیس برگزار شد.

قائدی این روزها همراه تیم ملی جوانان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی حضور دارد و قرار است مذکرات نهایی پس از بازگشت این بازیکن به ایران انجام شود.

البته قائدی دو سال دیگر با ایرانجوان بوشهر قرارداد دارد و برای جدا شدن از این تیم باید بتواند رضایت مدیران باشگاهش را جلب کند.

در همین رابطه قرار است پس از بازگشت این بازیکن به ایران و در صورت توافقات نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس با مسئولان ایرانجوان بوشهر برای پرداخت پول رضایت‌نامه و  گرفتن رضایت‌نامه این بازیکن وارد مذاکره شوند.

قائدی فعلا همراه تیم ملی جوانان در کره جنوبی به سر می برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی‌پوش تیم ملی جوانان پرسپولیسی می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..