تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهوه سیاه با خواص درمانی شگفت آور

کد خبر: ۵۳۹۱۳۸

۲۲۷  بازدید

به نظر می رسد امروزه همه عاشق غذاهای رنگارنگ هستند و فهمیدن دلیل آن سخت نیست، رنگ های رنگین کمان برای چشم ها جذاب و چشم نواز هستند.

برترین ها: به نظر می رسد امروزه همه عاشق غذاهای رنگارنگ هستند و فهمیدن دلیل آن سخت نیست، رنگ های رنگین کمان برای چشم ها جذاب و چشم نواز هستند. اما سیاه اکنون بیان جسورانه ای در شیرینی هایی مثل بستنی و زیبایی شوم آن در دنیای لته ها طوفانی به پا کرده است.

قهوه های مدرن بااستفاده از کربن فعال تبدیل به نوشیدنی های خاکستری رنگ با فواید منحصربفرد شده اند. لته ها دقیقا نوشیدنی های سالمی در نظر گرفته نمی شوند اما این قهوه های زغالی بدن شما را سم زدایی می کنند. گفته می شود این قهوه سیستم گوارش را از مواد ناخواسته پاک می کند، بااین حال پزشکان متخصص می گویند آن را در دوزهای توصیه شده مصرف کنید. مقادیر کم آن می تواند هم بسیار خوشمزه و هم برای بدن مفید باشد. این نوشیدنی داغ اکنون در کافه های لندن و استرالیا عرضه می شود.

قهوه سیاه با خواص درمانی شگفت آور  قهوه سیاه با خواص درمانی شگفت آور  قهوه سیاه با خواص درمانی شگفت آور  قهوه سیاه با خواص درمانی شگفت آور 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهوه سیاه با خواص درمانی شگفت آور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..