تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استارتاپ‌ های برتر اینوتکس معرفی شدند

نمایشگاه نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۱۷) با معرفی سه استارتاپ برتر و برگزاری اختتامیه، به کار خود پایان داد.

نمایشگاه نوآوری و فناوری (INOTEX2017) پس از ۴ روز به کار خود در تهران پایان داد. در مراسم اختتامیه این رویداد فناورانه، از سه استارتاپ برتر این نمایشگاه تقدیر شد.

در این دوره از نمایشگاه بیش از ۱۲۰ شرکت و تیم استارتاپی ایرانی و خارجی حضور داشتند. این استارتاپ‌ها و شرکت‌ها هر کدام به اندازه و توان خود در اکوسیستم نوآوری فعال هستند.

حمیدرضا امیری نیا، مدیر برگزاری نمایشگاه اینوتکس اعلام کرد که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس در دو سال اخیر تلاش کردند تا INOTEX را از حالت نمایشگاهی صرف خارج و تبدیل به یک رویداد مهم در حوزه نوآوری و فناوری کشور کنند. بدین ترتیب با اضافه کردن نشست‌های شبکه‌سازی و اختصاص پاویون‌های جداگانه به شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه‌ی نوآوری، اینوتکس به رویدادی فراتر از یک نمایشگاه عادی تبدیل شد.

اینوتکس ۲۰۱۷

امیری‌نیا گفت: «همه ما در این نمایشگاه تلاش می‌کنیم تا فرآیند ایده تا عمل و رسیدنش به بازار را بهبود بخشیم. البته به‌جز بازارهای داخلی، نیم نگاهی هم به بازارهای بین‌المللی داریم؛ زیرا معتقدیم فعالیت در حوزه‌ی محصولات و خدمات high tech باید یک فعالیت بین‌المللی باشد.

اکبر قنبرپور، رئیس مرکز فن‌بازار ملی ایران در مراسم پایانی اینوتکس ۲۰۱۷ اعلام کرد: «در جریان این نمایشگاه ما دو پاویون اختصاصی برای ارائه بیش از ۴۵ اختراع و فناوری آماده سرمایه‌گذاری و همچنین ۱۵ پروژه‌ی تحقیقاتی و پژوهشی داشتیم. دو رویداد یکی در بخش تجهیزات پزشکی و دیگری در بخش ارائه‌ی استارتاپ‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در حاشیه اینوتکس ۲۰۱۷ آغاز به کار کردند.»

اینوتکس ۲۰۱۷

قنبرپور توضیح داد: «در جشنواره‌ی بخش پزشکی، ما ارائه‌ی حضوری ۸ نوآوری را برای بیش از ۱۵ سرمایه‌گذار اجرا کردیم که به برگزاری ۳۱ جلسه بین نوآوران و سرمایه‌گذاران منتهی شد. در بخش استارتاپی نیز روز پنجشنبه ۷ استارتاپ برای ۲۵ سرمایه‌گذار ارائه‌ی خود را در قالب استارتاپ‌ دمو انجام دادند که ۲۱ جلسه کسب‌وکاری نیز در این بخش برگزار شد.»

اینوتکس ۲۰۱۷

به گفته‌ی رئیس مرکز فن‌بازار ملی ایران، ۶ تفاهم‌نامه و ۲ قرارداد در حاشیه برگزاری اینوتکس ۲۰۱۷ به مبلغ بیش از ۹ میلیارد تومان میان سرمایه‌گذاران و نوآوران امضا شده است.

استارتاپ‌های برتر اینوتکس

در اینوتکس یک مسابقه در قالب امتیازدهی شرکت‌کنندگان به سه گروه شرکت‌های نوآور ایرانی، استارتاپ‌های ایرانی و استارتاپ‌های ایرانیان خارجی غیرمقیم برگزار شد. در این مسابقه با امتیازدهی بیش از ۲ هزار شرکت‌کننده، استارتاپ‌ها و شرکت‌های برتر انتخاب شدند که به شرح زیر هستند:

شرکت نوآور برتر ایرانی: نیک آوید شريف؛ فعالیت: طراحی و تولید تجهیزات فرودگاهی (ژنراتورهای برق هواپیما)

استارتاپ برتر ایرانی: پیشگامان آباد راه ابریشم (فالکو)؛ فعالیت: حمل و نقل کالا

استارتاپ برتر ایرانی خارج از کشور: ره بین صنعت نصیر؛ فعالیت: سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته خودرو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استارتاپ‌ های برتر اینوتکس معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..