تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی مجری تلویزیون زیر سنگ له شد+ فیلم

وقتی مجری تلویزیون زیر سنگ له شد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همومن حاجی عبداللهی که در دنیای کودکان صدا پیشه عروسک پنگول است و از سری دوم سریال پایتخت که بسیار مورد استقبال مردمی قرار گرفت نقش رحمت را ایفا کرد، با انتشار پست های مختلف در صفحه اینستاگرامش تلاش دارد ارتباطش را با مخاطبان و هواداران حفظ کند.

این بازیگر با انتشار فیلمی از خود درصدد است که از سنگ های پیش رو در زندگی هر فرد سخن بگوید که ناگهان سنگی بزرگ بر روی سرش سقوط می کند!، البته این سنگ تنها برای تکمیل سخنان وی و نمایش تصویری آنچه می خواست با هوادارانش به اشتراک بگذارد بود که با نرم افزارهای موبایلی ساخته شده است.

فیلمی که حاجی عبداللهی منتشر کرد با واکنش های مختلفی از سوی کاربران اینستاگرام مواجه بود از ترس و دلهره گرفته تا خنده و تشویق برای این پست متفاوت پیام هایی بود که این مجری و صدا پیشه از این پست اینستاگرامی دریافت کرد.

فیلم سقوط سنگ بر روی سر هومن حاجی عبداللهی که در صفحه اینستاگرام منتشر کرده را در ادامه ببینید.

وقتی مجری تلویزیون زیر سنگ له شد+ فیلم  دانلود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی مجری تلویزیون زیر سنگ له شد+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..