تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۵۰ هزار بازنشسته کشوری امسال به سفر می‌روند

۱۵۰ هزار بازنشسته کشوری امسال به سفر می‌روندبه گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس رشيدی، مديرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بيان اينکه يک ميليون و ۳۲۶ هزار بازنشسته کشوری مشترک اين صندوق هستند، گفت: در سال جاری برای۱۵۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری امکان استفاده از تورهای مسافرتی صندوق فراهم شده است که اين عزيزان با يک نفر همراه می توانند از اين تسهيلات استفاده کنند.

رشيدی افزود: در سفرهای داخلی ۳۰۰ هزار تومان براي بازنشسته و ۳۰۰ هزار تومان برای نفر همراه در نظر گرفته شده است. همچنين، براي عتبات عاليات نيز ۶۰۰ هزار تومان برای بازنشسته و ۶۰۰ هزار تومان براي فرد همراه وی اختصاص يافته است. 

وی با تاکيد بر توجه صندوق بازنشستگی کشوری به معيشت بازنشستگان کشوری، گفت: افزايش حقوق بازنشستگان ، در قالب طرح پلکانی از سال گذشته و طرح همسان سازی حقوق از سال جاری و همچنين افزايش حقوق متناسب با نرخ تورم طی چهار سال، مورد توجه صندوق بازنشستگی کشوری بوده است.

وی يادآور شد: از جمعيت يک ميليون و ۳۲۶ هزار نفری بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری حدود ۴۰ هزار نفر حداقل حقوق پرداختی را دارند. در حال حاضر، حداقل حقوق بازنشستگان کشوری با ۳۰ سال سابقه يک ميليون و ۱۵۰ هزار تومان است که در مقايسه با سال گذشته به طور ميانگين ۲۰ درصد افزايش دارد.

رشيدی با اشاره به پرداخت وام ۳ ميليون تومانی به بازنشستگان کشوری، اظهار داشت: سال گذشته وام ضروری سه ميليون تومانی به ۲۵۰ هزار بازنشسته کشوری با اعتبار ۷۵۰ ميليارد تومان اختصاص يافت که به صورت مرحله ای به اين تعداد از بازنشستگان پرداخت می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۵۰ هزار بازنشسته کشوری امسال به سفر می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..