تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی برندگان جوایز دو هفته کارگردانان کن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم‌های «سواکار» به کارگردانی کلویی ژائو، « A Ciambra» به کارگردانی یوناس کارپینانو و «جلوی آفتاب را نگیر» به کارگردانی کلر دنیس از جمله برندگان جوایز دو هفته کارگردانان جشنواره کن هستند.

هر چند که این بخش مستقل و موازی با جشنواره فیلم کن رقابتی نیست اما برخی اسپانسرهای آن با اهدای جایزه از فیلم‌های حاضر تقدیر می‌کنند.

در این میان جایزه هنر سینما برای فیلم‌ بلند داستانی به فیلم «سوارکار» ساخته کلویی ژائو فیلمساز آمریکایی چینی تبار اهدا شد. کمپانی سونی کلاسیک حق اکران این فیلم در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، آسیا، استرالیا، نیوزلند و شرق اروپا را در اختیار دارد.

این فیلم داستان یک کابوی را روایت می‌کند که پس از یک تصادف مرگبار سفری را آغاز می‌کند.

در بخش دو هفته کارگردانان جایزه «SACD» برای فیلم بلند داستانی فرانسوی زبان به صورت مشترک به فیلم‌های «معشوقی برای یک روز» به کارگردانی فیلیپ گارل و «جلوی آفتاب را نگیر» به کارگردانی کلر دنیس رسید.  در «جلوی آفتاب را نگیر» جولیت بینوش نقش مادری تنها در پاریس را بازی می‌کند.

دیگر جایزه بخش دو هفته کارگردانان جایزه لیبل سینمای اروپا بود که به درام «A Ciambra» به کارگردانی یوناس کارپینانو اهدا شد.

سال گذشته فیلم «الهه‌ها» به کارگردانی هدی بنیامینا یکی از جوایز بخش دو هفته کارگردانان کن را از آن خود کرد. «الهه‌ها» سرانجام نامزد هفت جایزه سزار شد و سه جایزه سزار گرفت.

برندگان جوایز بخش رقابت اصلی هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن یکشنبه هفتم اردیبهشت معرفی می‌شوند.

منبع: اسکرین‌دیلی/ ۲۶ می

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی برندگان جوایز دو هفته کارگردانان کن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..