تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تالار محصولات کشاورزی میزبان عرضه 86 هزار تن محصول

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز شنبه 6 خردادماه میزبان عرضه 86 هزار و 115 تن انواع محصول است.

به گزارش شما نیوز: 81 هزار تن گندم خوراکی، 4 هزار تن گندم دوروم، 275 تن شکر سفید، 300تن روغن خام و 300 تن ذرت دانه ای در این تالار عرضه می شود. علاوه براین 240 تن جو دامی نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی در این تالار عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 500 تن شمش هزار پوندی 99.8 شرکت ایرالکو است.

علاوه بر این 27 هزار و 360 تن قیر و یک هزار تن عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 84 هزار و 936 تن وکیوم باتوم، لوب کات، گوگرد،قیر، مواد شیمیایی، موادپلیمری و سلاپس واکس است.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 100 تن قند به صورت کله و خرد شده شرکت تعاونی گل بسته ناب فسا را تجربه می کند.

همچنین 102 رأس دام سنگین نیز در بازار فرعی به صورت صادراتی عرضه می شود.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تالار محصولات کشاورزی میزبان عرضه 86 هزار تن محصول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..