تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال بازگشت علیپور به ترکیب پرسپولیس مقابل لخویا

به گزارش افکارنیوز، مهاجم پرسپولیس شاید به ترکیب اولیه این تیم برای بازی با لخویا برسد. مصدومیت محسن مسلمان هافبک و وینگر پرسپولیس در تمرینات اخیر نگران کننده نیست اما اگر اوضاع روبه راه نشود، امکان تغییرات در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی برگشت وجود دارد.  در صورتی که مسلمان با مشکلات بیشتری به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ دست مواجه باشد و نتواند از سد این مشکل عبور کند، برانکو میزان ریسک را پایین آورده و او را نیمکت نشین می کند. 

با این حساب، از آنجا که سروش رفیعی هافبک بازیساز بازی می کند و محسن مسلمان وینگر چپ شده، در صورت نیمکت نشینی مسلمان، وحید امیری از خط حمله به پست اصلی خود یعنی وینگر چپ برمی گردد و علی علیپور از روی نیمکت به عنوان زوج مهدی طارمی به میدان می رود. 

این تغییرات، یک احتمال در ذهن برانکو است. او از جمله مربیانی است که فکر همه جای کار را می کند و به طور کلی در مورد بازیکنان مصدوم، ریسک زیادی نمی کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال بازگشت علیپور به ترکیب پرسپولیس مقابل لخویا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..