تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوتی خنده دار ایوانکا ترامپ در یک رستوران +عکس

سوتی خنده دار ایوانکا ترامپ در یک رستورانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایوانکا دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در سفر رم به همراه همسرش جرد کوشنر به رستوران ایگناتیوس رفته بودند، با سوالی درباره یک عکس که روی دیوار رستوران زده شده بود، موجب مضحکه کردن خودش شد.

پس از رفتن ایوانکا و جرد به داخل رستوران و مستقر شدن در پشت میزشان، زمانی را تا آماده شدن سفارش غذایشان منتظر ماندند که در این حین ناگهان عکسی که روی دیوار رستوران بود توجه ایوانکا را به خود جلب کرد، وی با اعتماد به نفس کامل از صاحب رستوران پرسید که مردی که در عکس هست کدام شخصیت مقدس تاریخی است؟ و جوابی که با لبخند تمسخر آمیز از مرد رستورانچی دریافت کرد این بود که شخص مورد نظر جورجو کینالیا فوتبالیست سابق تیم لاتزیو و تیم ملی ایتالیا است که دست هایش را به سوی آسمان دراز کرده است.

سوتی خنده دار ایوانکا ترامپ در یک رستوران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوتی خنده دار ایوانکا ترامپ در یک رستوران +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..