تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای ابعاد جدید از پرونده فوتبالیست معروف و همسرش+عکس

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، پس از انتشار عکس‌های نامناسب همسر یکی از فوتبالیست‌های معروف در فضای مجازی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گزارشی را در این خصوص ارائه کرد.

این درحالی بود که پیش از این هم یکی از سایت‌های خبری از تبلیغات ممنوعه همسر این فوتبالیست خبر داده بود.

 

پیش از این هم اقدامات این بازیکن باعث شده بود تا وی به محرومیت 3 ماهه محکوم شود که البته اجرای این حکم به مدت 6 ماه تعلیق شده بود.

آقای فوتبالیست بارها از این اتفاق ابراز تأسف کرده بود و در جلسات تحقیق و بازجویی قول جلوگیری از تکرار چنین موضوعاتی را داده بود.

همسر این بازیکن فوتبال که به عنوان مدلینگ اقدام به انتشار عکس‌ها و کلیپ‌های نامناسبی از خود کرده حالا برای همسرش دردسر ساز شده و معلوم نیست پس از حکم دادگاه، وضعیت حرفه‌ای این بازیکن به کجا می‌رسد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/51JD1O



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای ابعاد جدید از پرونده فوتبالیست معروف و همسرش+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..