تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسرت ۱۰ سالگی دارکوب برگزار شد/ از خوانندگی حامد بهداد تا حضور همایون شجریان

کنسرت ۱۰ سالگی دارکوب برگزار شد/ از خوانندگی حامد بهداد تا حضور همایون شجریان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت 10 سالگی گروه دارکوب شامگاه جمعه پنجم خرداد در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این کنسرت همایون نصیری رو به حاضرین گفت: «بسیار خوشحالیم که دارکوب امشب 10 سالگی خود را با حضور شما دوستداران موسیقی و طرفداران دارکوب جشن می‌گیرد. این 10 سال برای ما بسیار پرفراز و نشیب بود و امشب می خواهیم مروری کنیم به خاطراه همه این 10 سال.»

رضا کولغانی نخستین خواننده کنسرت بود و با داغ‌تر شدن ریتم کنسرت، آثار پرخاطره و پرطرفدار دارکوب هم اجرا شد.

نصیری پس از اجرای دو قطعه نخست گفت: «در همین ابتدای برنامه می‌خواهم هنرمندی را به شما معرفی کنم که حضورش در سالن کنسرت ما برای من و همه دارکوب‌ها عامل انرژی مثبت است، همایون شجریان.»

او همچنین افزود: «کنسرت 10 سالگی دارکوب را من و همه اعضای دارکوب بi استاد محمدرضا شجریان تقدیم می کنیم و برایشان آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.»

در ادامه قطعه «تُرُش رو» که جزو قطعات دارکوب است این بار با صدای خواننده جدید گروه سجاد عرب‌زاده اجرا شد.
حضور محسن شریفیان نوازنده و سرپرست گروه لیان بخش دیگری از کنسرت 10 سالگی دارکوب بود که قطعاتی را به صورت زنده برای حضار نواخت.

در ادامه نصیری از امید حاجیلی برای حضور روی صحنه دعوت کرد و او نیز با همان فضای همیشه شاد و ریتمیک آثارش فضای شادی را ایجاد کرد.

در اواسط اجرای یکی از قطعات حامد بهداد با لباسی که تصویر عباس کیارستمی روی آن نقش بسته بود روی صحنه آمد قطعاتی را با سبک خود اجرا کرد. سپس رو به حاضرین و با اشاره به همایون شجریان در سالن گفت: «شاهزاده همایون، خوش آمدی به این کنسرت، امیدوارم از فردا که ماه رمضان شروع می شود صداى ربناّ را ما و مردم رساتر از همیشه بشنویم.»

پس از ترک صحنه از سوی بهداد، نصیری گفت: «ما بارها و بارها با دارار دارایی و بقیه اعضای گروه درباره حضور بهداد در دارکوب صحبت کرده‌ایم و همه با هم معتقدیم که واقعا حامد بهداد روحِ دارکوب است.»

غافلگیری انتهای برنامه کنسرت 10 سالگی دارکوب نیز حضور علیرضا عصار به عنوان خواننده روی صحنه بود که قطعه «انسانم آرزوست» را اجرا کرد.

عصار نیز به هنگام روی صحنه آمدن گفت: «خوشحالم که در این جشن من هم حضور دارم. قطعا دارکوب جزو بهترین گروه ها موسیقی در ایران است و 10ساله شدن این گروه اتفاق مهم و ویژه‌ای است و قطعا برای من هم لذت‌بخش است.»

در بخش دیگر برنامه جدیدترین اثر دارکوب با عنوان «من دیوانه» در حالی با صدای سجاد عرب‌زاده اجرا شد که خواننده اصلی این اثر احسان خواجه امیری در ردیف نخست نشسته بود و قبل از اجرای این قطعه مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت.

«سینگو»، «ترش رو»، «حیران»، «آفرو»، «بیا بریم کوه»، «رود»، «مجنون»، «تربت» «دست برآریم»، «انسانم آرزوست» و «من دیوانه» قطعاتی بودند که از سوی اعضای دارکوب اجرا شدند.

همایون شجریان، احسان خواجه‌امیری، کاوه آفاق، ابوالحسن داوودی، سیامک انصاری، نوید محمدزاده، اشکان خطیبی، روزبه بمانی، احسان حق‌شناس، زهراعاملی، امیر جدیدی، تینا پاکروان، ستاره اسکندری، آریا عظیمی‌نژاد و... از جمله هنرمندانی بودند که به عنوان مهمان در این کنسرت حضور داشتند.

این برنامه به همت موسسه کامیاب بهاران و تهیه کنندگی علی حق‌شناس و با همکاری موسسه سیمرغ در برج میلاد برگزار شد.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسرت ۱۰ سالگی دارکوب برگزار شد/ از خوانندگی حامد بهداد تا حضور همایون شجریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..