تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت انسان دوستانه راننده های مسلمان در منچستر+عکس

حرکت انسان دوستانه راننده تاکسی‌های مسلمان در منچستربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به دنبال  حمله انتحاری چند روز پیش در سالن کنسرتی واقع در منچستر راننده های تاکسی که مسلمان هستند یک تکه کاغذ بر روی شیشه خودروهای خود نصب کردند که روی آن نوشته شده بود:تاکسی مجانی اگر نیاز دارید. 

بنا به اظهارات شاهدان درآن روز راننده های مسلمان به صورت رایگان مردم را در سطح شهر جا به جا می کردند تا کمی به وضع آشفته شهر آرامش ببخشند تا بلکه این حرکتشان کمی از فضای متشنج شهر بکاهد و به شهروندان یاری برسانند.از طرفی هم با این اقدام جالب به مردم دنیا ثابت کردند که برچسب تروریست به هیچ عنوان به مسلمانان واقعی نخواهد خورد و این وصله تنها برازنده افراد و گروه هایی هست که همیشه در پی مخدوش کردن چهره اسلام بوده اند. 

گفتنی است این واقعه در پایان کنسرت آریانا گرنده، خواننده جوان آمریکایی توسط یکی از عوامل گروهک تروریستی داعش اتفاق افتاد که در پی آن شمار زیادی کشته و عده ای هم با اوضاع وخیم راهی بیمارستان شدند.

حرکت انسان دوستانه راننده تاکسی‌های مسلمان در منچستر

سلمان عابدی عامل عملیات انتحاری منچستر

حرکت انسان دوستانه راننده تاکسی‌های مسلمان در منچستر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت انسان دوستانه راننده های مسلمان در منچستر+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..