تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه کاپیتان سابق استقلال به منصوریان

به گزارش افکارنیوز،

پیروز قربانی در خصوص شرایط استقلال برای بازی برگشت مقابل العین گفت: این تیم در بازی رفت به هدف خودش دست پیدا کرد که این هدف گل نخوردن در ورزشگاه آزادی بود. استقلال صبورانه و هوشیارانه بازی کرد، شاید خیلی‌ها بگویند که این تیم زیبا بازی نکرد، ولی در چنین مسابقاتی نتیجه بسیار مهم است و باید به تفکرات منصوریان درخصوص سبک بازی استقلال احترام گذاشت.

وی ادامه داد: استقلال العین را به‌خوبی آنالیز کرده بود و با یک اندوخته نسبتا خوب به بازی برگشت فکر خواهد کرد. البته العین تیم خوبی است و استقلال باید در امارات هم باهوش بازی کند. این تیم طبیعتا در بازی روز دوشنبه هم از سیستم دفاع - ضدحمله استفاده خواهد کرد و امیدوارم استقلال در فاز انتقال از دفاع به حمله بهترین عملکرد را داشته باشد.

قربانی در پایان تأکید کرد: فکر می‌کنم شانس صعود استقلال بیشتر از العین است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه کاپیتان سابق استقلال به منصوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..