تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر معظم انقلاب: قدر اين ماه رمضان را بدانيم

کد خبر: ۵۳۸۹۸۰

۱۱۹  بازدید

خواهران عزیز! قدر این ماه رمضانی را که در آن هستیم، بدانیم. هزاران هزار ماه رمضان در طول تاریخ آمده و رفته؛ حالا بین این ماه‌ها ما در چند ده ماهش هستیم؛ همین را قدر بدانیم.

خبرگزاری میزان: بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان سال گذشته: برادران و خواهران عزیز! قدر این ماه رمضانی را که در آن هستیم، بدانیم. هزاران هزار ماه رمضان در طول تاریخ آمده و رفته؛ حالا بین این ماه‌ها ما در چند ده ماهش هستیم؛ همین را قدر بدانیم.

پارسال ماه رمضان، کسانی بودند از نزدیکان ما که امسال نیستند. نمی‌دانیم سال دیگر کدامیک خواهیم بود؛ این ماه را قدر بدانید. ماه استغفار و توبه و تذکر است، ماه عبادت و گریه است، ماه دل بستن به معنویات است.

 

 در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

رهبر معظم انقلاب: قدر اين ماه رمضان را بدانيم 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر معظم انقلاب: قدر اين ماه رمضان را بدانيم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..