تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در خواست مهران مدیری از دولت جدید چیست؟ +فیلم

مدیری گفت:

چیزی که می‌گویم حرف مردم هست و من زبان مردم هستم. نمی‌دانم این مطالب از تلویزیون پخش خواهد شد یا نه. مردم مطالبه دارند. هرکس رای داده است می‌گوید به وعده‌ها عمل کنند.

طی چند سال گذشته یک سری کارهای درجه یک انجام شد، ولی به خیلی از وعده‌ها هم عمل نشد.

تو را به خدا در دوره جدید به وعده‌هایتان عمل کنید؛ نگذارید مردم امیدشان را از دست بدهند. این حرف‌ها را باید بزنیم تا اتفاق‌های خوب بیفتد.

 گفتنی است؛این برنامه که با موضوع "بدقولی روی آنتن شبکه نسیم رفته بود نمایش هایش با همین موضوع اجرا شد و سوالاتی در همین زمینه از مهمان برنامه که "حامد همایون " خواننده موسیقی پاپ کشورمان بود پرسیده شد.

    برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در خواست مهران مدیری از دولت جدید چیست؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..