تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 15 هزار سبد کالا در میان مددجویان کمیته امداد/ اطعام 318 نیازمند پای سفره های افطار

ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

توزیع 15 هزار سبد کالا در میان مددجویان کمیته امداد/اطعام 318 نیازمند پای سفره های افطارمحسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در نظر داریم برای ماه رمضان امسال به منظور آشنایی و رفع مشکلات مددجویان این نهاد به یک هزار و 50 خانواده تحت پوشش توسط مسئولان سرکشی شود، بر این اساس پیش بینی می شود تا بیش از 534 میلیون تومان برای این کار هزینه شود که در سال 95 مبلغ 400 میلیون تومان به این امر اختصاص یافت. 

وی با بیان اینکه در سال 95 تعداد 91 هزار مددجو به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان مورد اطعام قرار گرفته اند، تصریح کرد: پیش بینی می شود برای امسال تعداد 318 مددجو به ارزش یک میلیارد و 45 میلیون تومان مورد اطعام خیران قرار گیرند.

ولیئی خاطر نشان کرد: در سال 95  تعداد 11 هزار سبد کالا در میان محرومان توزیع شد و برای امسال نیز در نظر داریم تعداد 15 هزار سبد کالا شامل اقلامی از جمله خشکبار، برنج، روغن، ماکارونی و غیره به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون تومان بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به افزایش تعداد پایگاه های جمع آوری کفارات و فطریه نسبت به سال 95 در استان تهران، ادامه داد: برای این اقدام پایگاه های بسیج و مساجد در سطح استان فعال شده، همچنین با توجه به اینکه در سال 95، مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون تومان فطریه جمع آوری شد که بخشی از آن به صورت نقدی و بخشی با حفظ شرایط شرعی در میان نیازمندان توزیع شده است. پیش بینی می شود که امسال با افزایش تعداد پایگاه های جمع آوری فطریه شاهد رشد 2.5 برابری(6 میلیارد تومان) باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 15 هزار سبد کالا در میان مددجویان کمیته امداد/ اطعام 318 نیازمند پای سفره های افطار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..