تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از تندیِ این «پاستا» آتش می گیرید!

کد خبر: ۵۳۱۲۷۸

۵۱  بازدید

وب سایت آشپزباشی: پاستا با سس تند از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. استفاده از هر دوی فلفل چیلی تازه و پودر فلفل چیلی، باعث می شود تا در پاستا ۲ بافت و تندی متفاوت داشته باشیم.

مواد لازم:

 
    فلفل چیلی قرمز  ۴ عدد     روغن زیتون  به میزان لازم     سیر  ۵ حبه     ماهی آنچوی  ۳ عدد     اورگانو خشک  ۱ قاشق چای خوری     پوره گوجه فرنگی  ۴۰۰ گرم     پاستا  ۴۰۰ گرم     نان تست  ۲ برش     پودر فلفل چیلی به میزان لازم پاستا با سس تند 

طرز تهیه:


1-فلفل های چیلی تازه را در ماهیتابه ای بزرگ بیاندازید. در ماهیتابه تا ارتفاع ۱ سانتی متر روغن بریزید و برای حدود ۱۰ دقیقه روی حرارت پایین بگذارید.


2- وقتی فلفل ها نرم شدند و روغن طعم و عطر آن ها را به خود گرفت، بیشتر آن را در ظرفی ریختی و برای مصرف های بعدی کنار بگذارید.


3- ۲ حبه سیر خرد شده را به همراه ماهی آنچوی و اورگانو به ماهیتابه اضافه کرده و برای چند دقیقه تفت دهید.


4- پوره ی گوجه فرنگی را اضافه کرده و بگذارید تا بجوشد. حواستان باشد تا فلفل های چیلی نصف یا له نشوند، چون سس را خیلی تند می کنند.


5-در این میان پاستا را طبق دستور روی بسته بندی آن بپزید و پودر سوخاری را آماده کنید.


6- تکه های نان ها را به همراه نوک انگشت نمک در غذاسار ریخته و بزنید تا کاملا ریز شود.


7- ۳ حبه سیر له شده را به همراه مقداری روغن در ماهیتابه ای دیگر روی حرارت متوسط بریزید. بگذارید تا عطر آن بلند شود و بعد مقداری پودر فلفل چیلی به آن اضافه کنید.


8-بعد از ۱ یا ۲ دقیقه نان پودر شده را اضافه کنید. مواد را با هم ترکیب کرده و برای ۵ تا ۷ دقیقه دیگر تفت دهید. ماهیتابه را از روی حرارت بردارید.


 9-پاستا را آبکشی کرده و به ماهیتابه ای که ترکیب گوجه در آن است اضافه کنید. مواد را با هم ترکیب کنید.


10- پاستا را در ظرف های مورد نظر بکشید (در هر ظرف یک عدد فلفل چیلی هم قرار دهید) و از ترکیب پودر سوخاری روی آن ها بپاشید و میل کنید.

نکاتی در رابطه با تهیه ی پاستا با سس تند:

1- روی فلفل های چیلی تازه را با چاقو خراش دهید.


2- سیرها را پوست بگیرید. ۲ حبه از آن ها را ریز خرد کنید و ۳ عدد دیگر را له کنید.


3- نان ها را تکه تکه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از تندیِ این «پاستا» آتش می گیرید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..