تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آداب تغذیه صحیح در ماه رمضان+ اینفوگرافی

آداب تغذیه صحیح در ماه رمضان+ اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رمضان المبارک بر طبق تقویم شمسی فردا آغاز می شود، در روزه داری علاوه بر نخوردن و نیاشامیدن که آثار بی نظیری به لحاظ پزشکی بر سلامت انسان دارد، توجه به آداب معنوی این ماه به سان پله های ترقی در راه رسیدن به کمال و معنویت خواهد بود.

هر فردی در این ماه به تناسب شرایط و حالات روحی خود تلاش می کند حداکثر بهره و استفاده را از معنویات این ماه پربرکت و سفارش شده از سوی ائمه اطهار علیهم السلام ببرد و با خود عهد ببنید بنده خوب خدا در این ماه باشد و اعمال خوبش مقدمه ای برای ادامه آنها در تمامی ماه های سال به شمار رود.

در کنار اعمال معنوی و خاص این ماه عزیز برای داشتن جسمی سالم که یکی از اهداف روزه داری است نیز باید آدابی رعایت شود تا به آنچه هدف از سلامت جسم است برسیم.

رعایت آداب تغذیه صحیح در رمضان کار دشواری نیست، تنها باید خود را عادت بدهید که روش تغذیه خود را طرز صحیحی نغییر دهید، از خوردن نوشیدنی های داغ و یا خنک در زمان افطار پرهیز کنید، از شربت های سنتی تا حدود یک ساعت پس از افطار استفاده کنید، روزه خود را با آب ولرم و خرما افطار کنید و مواردی دیگر که می توانید آن را به صورت جامع در اینفوگرافی زیر ببینید.

برای نمایش عکس در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آداب تغذیه صحیح در ماه رمضان+ اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..