تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این گجت می توانید از خروج کودکتان از اتاق مطلع شوید+ فیلم

با این گجت می توانید از خروج کودکتان از اتاق مطلع شوید+ فیلم

گجت ها با اتصال نرم افزاری به گوشی های هوشمند با توجه به نوع کارکردشان شما را یاری می کنند؛ از گجت های پژشکی و بهداشتی گرفته تا اطلاع از وضعیت جوی بر روی پوست دستتان، ساعت های بریل برای نابینایان، مونوپادهای هوشمند و ... همه حاصل طراحی وسائل هوشمند در دنیای فناوری است.

در ادامه گجتی به شما معرفی خواهد شد که یکی از دغدغه های مادران را به راحتی رفع می کند، بیدار شدن کودکان از خواب و خروج بی سر و صدای آنها از اتاق می تواند گاه اتفاق ناگواری را رقم بزند و این امر تبدیل به دغدغه ای برای والدین شده است.

با این گجت کودکانه و اتصال آن به گوشی هوشمند تنها کافیست آن را به دستگیره درب اتاق کودکتان آویزان کنید تا به محض باز شدن درب به شما هشدار دهد.

فیلم این گجت هوشمند را در ادامه ببینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این گجت می توانید از خروج کودکتان از اتاق مطلع شوید+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..