تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مؤمنی: افت بدنی ما مقابل الهلال قابل پیش‌بینی بود

به گزارش افکارنیوز،

مهدی مؤمنی در خصوص شکست استقلال خوزستان مقابل الهلال  در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی بود و با تیم بزرگی بازی داشتیم. به دلیل شرایط مالی بد، اعتصاب کرده بودیم و فقط با یک جلسه تمرین سبک به مصاف الهلال رفتیم. واقعاً بچه‌ها از شنیدن این همه وعده و وعید خسته شده‌اند و ما در یک شرایط بسیار بد مقابل آنها به میدان رفتیم.

وی ادامه داد: به گل رسیدیم و حتی می‌‌توانستیم باز هم دروازه الهلال را باز کنیم. در نیمه دوم طبیعی بود که بدن‌های بازیکنان افت کند و دو گل بد خوردیم. باز هم روی دروازه حریف فشار آوردیم و می‌‌توانستیم گل بزنیم، یک بار توپ را به تیر زدیم و دو گل هم خودم نزدم. بضاعت ما همین بود و اگر خوب تمرین می‌‌کردیم نتیجه بهتری می‌‌گرفتیم. با این همه مشکل عملکرد بدی نداشتیم.

مهاجم استقلال خوزستان درباره بازی برگشت مقابل الهلال عنوان کرد: تلاش می‌‌کنیم صعود کنیم و اگر این اتفاق نیفتاد به صورت آبرومندانه حذف شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مؤمنی: افت بدنی ما مقابل الهلال قابل پیش‌بینی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..